La edil de IU-Convocatoria por Xixón asegura que «marcho del cargu de conceyala con un sentimientu fondu d’arguyu; di lo meyor de min nestos dos años»

«Marcho del cargu de conceyala con un sentimientu fondu d’arguyu. Arguyu pola responsabilidá de representar a la mio ciudá, y de facelo dende Izquierda Xunida. Di lo meyor de min nestos dos años», inició Noelia Ordieres la nota en la que anuncia su decisión de dejar el cargo de concejala después de poco más de dos años en el mismo. Su acta ahora corresponderá al siguiente candidato de la lista de Convocatoria por Xixón, la coalición formada por Izquierda Unida (IU-IX), Más País e Izquierda Asturiana (IAS), Manuel Alejandro Farpón, de la primera formación, que ocupaba el puesto número 3.
«Intenté trabayar con honestidá, humildá y el convencimientu firme de que cada causa que defendí —los derechos sociales, la oficialidá del asturianu, la cooperación, el bienestar animal— merecen la pena y la batalla», continuó Ordieres, que acudió como independiente a la cita electoral. «Siento si daquién se siente decepcionáu cola mio marcha. Tomé esta decisión col coral y cola tiesta», aseguró, al tiempo que declaró que «vuelvo al mio puestu de trabayu, al trabayu social y vuelvo feliz, porque el trabayu social ye una forma de entender el mundu, y tamién una forma de facer política».
Por último, tras agradecer la «confianza» puesta en ella, afirmó que «sigo equí, na mesma oriella de la vida. Porque la política ye muncho más que un cargu. Ye una forma de tar nel mundu».
Ya era hora. Una menos chupando del bote de nuestros impuestos para mucho hablar y solo promocionar tonterías.
2 años d no hacer NADA…..